Skriv din fråga här...
Söktips

Du kan använda ett eller flera ord när du söker efter ett svar. Eller ställa en hel fråga. Vi låter sedan systemet söka upp det svaret som det tror lämpar sig bäst för din fråga.

Så långt det är möjligt, försök ställa så enkla och tydliga frågor som möjligt. T ex blir det svårare för systemet att hitta ett svar om du ställer flera frågor i samma mening.

Om du inte tycker att du får ett tillräckligt bra svar på din fråga, använda då formuläret under ”Kontakta oss” så kommer vår kundservice att svara dig istället. Hoppas du får svar på din fråga!

VÄLKOMMEN! HÄR FINNS SVAREN PÅ VANLIGA FRÅGOR!

Köpt biljett kan inte återlösas eller bytas mot annan biljett, om inte ditt evenemang har ställts in. Om du inte kan gå på evenemanget kan vi eventuellt erbjuda dig att lista dina biljetter på Ticketmasters egna återförsäljningssida -Klicka här för att ta reda på hur.

Observera att biljett som betalats direkt vid bokningstillfället betraktas som köpt. Att välja Klarna som betalningsalternativ är att likställa med kort- eller bankbetalning och att betalning skett, även om fakturan skall betalas först vid ett senare tillfälle av kund. Distansavtalslagens paragraf gällande ångerrätt gäller ej vid köp av evenemangsbiljetter.

 

Fick du svar på din fråga?
Om du inte fick ett bra svar på din förfrågan, klicka här: Kontakta oss.
Ge oss gärna din feedback. Tusen tack på förhand!
Powered by inbenta